מילוי שיער לגברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
גברים רבים בישראל סובלים משיער דליל והתקרחות, זו תופעה שכיחה הנגרמת לרוב מסיבות גנטיות (תורשתיות), אך יש סיבות נוספות לתופעה. השיער נתפס כסמל לבריאות ולשפע, ועבור לא מעט גברים ההתקרחות והשיער הדליל גורמים לירידה בביטחון העצמי, לפגיעה בדימוי העצמי, לקשיים בזוגיות ועוד. לכן, כדאי לדעת כי יש כיום שיטות טיפול יעילות ואיכותיות לבעיית ההתקרחות והשיער הדליל, אחת השיטות המומלצות היא מילוי שיער לגברים – זו שיטה יעילה ובטוחה המאפשרת למטופלים ליהנות משיער מלא ושופע וממראה אסתטי מרשים.
פתרון מושלם לשיער דליל

עולם הרפואה האסתטית מציע כיום מגוון שיטות טיפול יעילות ומוכחות לגברים הסובלים משיער דליל ומבעיית ההתקרחות. בין הפתרונות המוצעים לסובלים משיער דליל ניתן למצוא טיפול הנקרא מילוי שיער לגברים, בדרך כלל בעזרת תוספות שיער. אגב, זו שיטה פופולרית במיוחד בקרב נשים הסובלות מהתקרחות ומשיער דליל, וכך אין צורך לעבור טיפול מורכב ויקר יותר כמו השתלת שיער.

ראוי לציין כי שיטת מילוי השיער מיועדת לגברים הסובלים מנשירת שיער ו/או מהתקרחות בשלבים הראשוניים יחסית. עם זאת, יש מגוון רחב של תוספות שיער ושיטות שונות להסתרת הקרחות והאזורים הדלילים בשיער, לכן חשוב להבין מהם ההבדלים בין השיטות השונות, ואת הטיפול כדאי לעבור רק במרפאת מומחים להשתלת ולהשלמת שיער – לאחר אבחון מקצועי.

השיטות הנפוצות למילוי שיער כוללות בין היתר הדבקה, הלחמה ושזירה. ישנן שיטות בטוחות ויעילות שאינן מהוות כל סכנה לעור הקרקפת, לשיער הטבעי ולבריאות האדם, אך יש גם שיטות העלולות לגרום לתוצאה הרסנית לשיער ולפגיעה בעור הקרקפת, לדוגמה שימוש בדבקים באיכות ירודה או דבק המכיל חומרים מסוכנים. בנוסף, יש מספר שיטות מילוי שיער לגברים הכוללות הלחמת שיער או הדמיית זקיקי שיער, אלו שיטות בטוחות שאינן גורמות נזק.

מחזירים את החיוך לפנים

התקרחות ושיער דליל אינם גזירה משמיים, כיום כל אחד יכול לעבור מילוי שיער על ידי מומחים לנושא וליהנות ממראה אסתטי ומושך, וכמובן להחזיר את החיוך לפנים. בעשור האחרון צצו שיטות חדשות למילוי שיער במפרצים, בפדחת ובקדמת הראש ובקרקפת, כאשר מטרת הטיפולים היא לשפר את נפח ומראה השיער ולהסתיר את סימני ההתקרחות.

מומחה למחלות עור ושיער ימליץ על הטיפול המתאים ביותר לגבר לאחר אבחון יסודי במרפאה. חשוב לזכור כי שיער דליל והתקרחות עלולים להיגרם מסיבות שונות, לכן מעבר להיבט האסתטיקה יש לשלול בעיות רפואיות המחייבות טיפול מתאים.

שיטות מילוי שיער לגברים

כאמור, יש מגוון פתרונות למילוי שיער אצל גברים, ביניהם:

  • הדמיית זקיקי שיער (מיקרופיגמנטציה)
  • תוספות שיער טבעי
  • שזירת שיער
  • הדבקת פאות קטנות
  • השתלת שיער
  • הדבקת והלחמת שיער
  • תכשיר טופיק למילוי שיער
  • ספריי מילוי לשיער

לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, לכן מומלץ לפנות למומחה בעל ניסיון רב, על מנת להתאים את הטיפול הנכון, האיכותי והבטיחותי ביותר, ובהתאמה לתקציב.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות נגד הקרחה?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תגובות
פופולאריים
יצירת קשר