כדורים נגד התקרחות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
סובלים מהתקרחות גברית טיפוסית ומחפשים תרופה יעילה ומוכחת מחקרית נגד התופעה? הידעתם כי ניתן לעצור את תופעת ההתקרחות באמצעות כדורים? ובכן, אם גם אתם סובלים מהתקרחות זמנית או תמידית באפשרותכם לפנות לייעוץ מקצועי אצל רופאי עור ושיער כדי לאבחן את הסיבות לנשירת השיער המוגברת ולהתקרחות. לאחר האבחון, הרופא המומחה יכול להמליץ לכם על כדורים נגד התקרחות כגון פרופסיה ודוטסטריד.
ליהנות משיער שופע כמו נשיא ארצות הברית

פרופסיה, באנגלית Propecia, היא תרופה ידועה המכילה חומר פעיל בשם פינסטריד, היא מיועדת לטיפול בהגדלה שפירה של בלוטת הערמונית. התרופה המיועדת לגברים בלבד אושרה על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי, התרופה מחייבת מרשם רפואי. מחקרים רבים נערכו אודות תרופת הפרופסיה, בעיקר לאור הטענות הרבות על תופעות הלוואי של התרופה כמו ירידה בחשק המיני ופגיעה במצב המנטלי, ואחת מתופעות הלוואי הידועות של הכדורים היא עצירת נשירת השיער. במקרים מסוימים גברים הנוטלים באופן קבוע את התרופה חווים צמיחה מחדש של השיער על ראשם.

אגב, גם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נוטל פרופסיה בגלל בלוטת הערמונית, והוא מתפאר בשיערו השופע והחזק, מה שגרם לעלייה מהירה בבקשות לקבל מרשמים מהרופאים לתרופה זו. פרופסיה היא השם המסחרי לתרופה הגנרית הנקראת פינסטריד, במינון של 1 מיליגרם התרופה משמשת לטיפול נגד התקרחות אצל גברים ולהגברת הצמיחה מחדש של זקיקי השיער, ובמינון של 5 מיליגרם התרופה משמשת לטיפולי הגדלה שפירה של הערמונית.

פרוספיה מגיעה בצורת טבליות, זו התרופה היחידה המחייבת מרשם רופא, וכאמור היא מאושרת על ידי ה-FDA ורשויות הבריאות בישראל. מחקרים רבים הוכיחו כי נטילת כדור אחד ביום עוצרת את תהליך נשירת השיער ב-90% מהמקרים, ורבים מהגברים מעידים כי הכדורים גם הגבירו את צמיחת השיער מחדש. את תוצאות הטיפול ניתן לראות לאחר מספר חודשים, התוצאה נשמרת רק אם ממשיכים לקחת כדורים נגד התקרחות, וטיפול ארוך טווח משפר באופן משמעותי את מראה השיער ומסייע לגברים רבים ליהנות ממראה אסתטי ומשיער מלא וטבעי.

תרופת הדוטסטריד

רבים מכירים את הפרופסיה אך המומחים לבעיות עור ושיער ממליצים על תרופה נוספת הנקראת דוטסטריד (Dutasteride). השם המסחרי של התרופה הוא AVODART, ועל פי מחקרים שונים בעולם בנושא פתרונות לבעיות נשירת שיער והתקרחות התגלה כי תרופת הדוטסטריד מראה תוצאות טובות יותר מטיפול נגד התקרחות באמצעות פינסטריד.

ההבדל העיקרי בין שני הכדורים הוא שדוטסטריד עוצר כ-95% מתהליך ייצור ה-DHT, לעומת פינסטריד העוצר כ-70% בלבד. חשוב להדגיש כי התרופה טרם אושרה על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות בישראל כתרופה נגד נשירת שיער, לכן חשוב להתייעץ עם הרופא המומחה על מנת לקבל החלטה נכונה ושקולה ולבחור כדורים נגד התקרחות הנחשבים ליעילים ולבטיחותיים לשימוש.

כאשר נוטלים כדורים נגד התקרחות חשוב להיות במעקב קבוע אצל רופא מומחה, ועליכם לזכור כי ניתן לראות את התוצאות רק לאחר מספר חודשים. אם מפסיקים את הטיפול השיער יחזור למצבו הקודם.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות נגד הקרחה?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תגובות
פופולאריים
יצירת קשר