סיבות לנשירת שיער

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
סובלים מנשירה ולא יודעים מדוע? ובכן, הסיבות לכך הן רבות וצריך לקחת בחשבון לא מעט נקודות שונות כאשר בוחנים נשירה ממנה סובל אדם מסוים. בכל אופן, במאמר הבא נספק לכם סקירה קצרה על הנושא הזה. כך בעצם תוכלו להבין באופן יותר מעמיק מהן הסיבות לנשירה היום.
סיבות לנשירת שיעראצל גברים –בעיקר גנטי

כל עוד מדובר על סיבות לנשירת שיער, דעו לכם כי הסיבה המרכזית היא גנטית. כמעט לכל אחד מאתנו יש את גן ההקרחה. פשוט אצל חלקנו זה מתרחש בגילאי ה –20, אחרים בשנות ה –30לחייהם ויש כאלה שמקריחים בשלב בהרבה יותר מאוחר או בכלל לא. בכל אופן, הגן הזה נחשב מאוד נפוץ בקרב הישראלים. כמו כן, דעו לכם כי הנשירה לא בהכרח תהיה מושפעת אך ורק ממנו.

על פי מחקרים שונים ניתן לראות כי תזונה בריאה יכולה לסייע באופן ניכר עם עיבוי השיער ועיכוב הנשירה. כך למשל, במקום להקריח בגילאי ה –20, אדם יכול להקריח בתחילת שנות ה –30אם הוא יבחר לנהל אורח חיים בריא. לפיכך ניתן לראות כי הגנטיקה ביחד עם התזונה יקבעו בסופו של דבר מהו המועד בו נקריח.

גם טראומה יכולה להיות סיבה להתקרחות

סיבות לנשירת שיער כוללות בתוכן בין היתר טראומות. ישנם כאלה שסובלים באופן פתאומי מנשירה של השיער באזורים לא מוגדרים לאחר שעברו טראומה. הדבר יכול להתרחש הן לגברים והן לנשים. לאור זאת חשוב להיות ערים לסיבה בגללה אתם סובלים מנשירה ובמידה ואתם סובלים מטראומה, יתכן יצטרכו לגשת אל רופא העור על מנת לבחון בין היתר את הנושא של הנשירה. הוא יוכל לאבחן אותה באופן מדויק ולומר לכם מה הסיבה שהיא מתרחשת בעצם.

רגישות לגלוטן –כדאי לבדוק זאת

עוד עניין שצריך להטריד כאלה שסובלים מנשירה יהיה רגישות לגלוטן. כיום ישנם רבים אשר סובלים באופן מאוד משמעותי ממצב של רכישות לחלבון הגלוטן. בקרב אותם אנשים צריכה של מוצרים עם גלוטן זהו דבר שעלול עורר נשירת שיער ובאופן מידי ודרסטי. לפיכך חשוב להיות ערים לנושא הזה. במידת הצורך תוכלו להיוועץ עם הרופא בכל הנוגע לכך וזאת על מנת להבין את העניין על כל המשמעויות שלו. בכל אופן, סביר להניח כי אלו מכם שסובלים ממצב רציני של רגישות לגלוטן כבר נמנעים מצריכה שלו.

פשוט צריך לגשת אל הרופא ולשאול אותו

במידה ואתם סובלים מנשירה ואינכם בטוחים מה הסיבה לה, אל תנסו לנחש בעצם. יהיה מומלץ לפנות אל הרופא בהקדם האפשרי על מנת שהוא יוכל לבחון את המצב שלכם באופן מעמיק ולהציע לכם את המענה הדרוש. כל אחד מכם שיפעל כך ללא ספק יוכל לראות כי יהיה מדובר בצעד החכם ביותר עבורו.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות נגד הקרחה?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תגובות
יצירת קשר