מה גורם לנשירת שיער?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל להופעה של נשירת שיער. אם גם אתם נאלצים להתמודד עם שיער שנושר לכם מבלי שיש לכם מושג מהי הסיבה שמובילה לכך, אז המאמר הזה יעשה לכם קצת סדר בעניין. נחשוף את הסיבות הנפוצות ביותר לנשירה, כך שתוכלו להעריך מהיהסיבה שרלוונטית אליכם.

אם אתם מרגישים לא בנוח עם מצב השיער שלכם ותוהים מהו הפתרון ההולם ביותר במקרה הספציפי שלכם, אז נמליץ לכם בחום לפנות אל רופא עור, כך שיוכל להעריך מה גורם לנשירת שיער אצלכם. זה בוודאי יוכל לעזור לכם להיות ערוכים בצורה הרבה יותר טובה מבחינת ההתמודדות והפתרון שתבחרו בו.

  • הקרחה גנטית–גברים רבים סובלים מהקרחה שמקורה בגנטיקה. הקרחה גברית נחשבת לנפוצה ביותר והפתרון הנפוץ ביותר במקרים מהסוג הזה הוא שימוש במינוקסידיל, פרופסיה ובמידת ורוצים אפשר לבחון אופציה של השתלת שיער.
  • נשירה בשל תזונה לקויה–מחסור בוויטמינים מסוג בי, אבץ, חלבון וברזל יכולים להוביל לנשירת שיער. תקפידו על תזונה מגוונות ועשירה בוויטמינים ומינרלים וכך הגוף שלכם יוכל לתפקד בצורה הרבה יותר טובה.
  • משיכת שיער לאחור–קשירה הדוקה יתר על המידה של השיער עלולה להוביל להיחלשות של זקיקי השיערה. תשימו לב שאתם לא מושכים את השיער שלכם יותר מידי חזק לאחור, שכן זה עלול לפגוע בו רבות בסופו של דבר, ואנו בטוחים שאתם לא רוצים בכך כמובן.
  • שינויים הורמונליים–אלו מכם אשר עוברים שינויים הורמונליים בגוף צריכים להבין שזוהי גם סיבה שיכולה להוביל לנשירה בסופו של דבר. כך שאם אתם תוהים מה גורם לנשירת שיער, עליכם לחשוב על הדברים שהכי נוגעים למצב שלכם.

הדרך הטובה ביותר לדעת מה אתם יכולים לעשות במצב הנוכחי שבו אתם נמצאים תהיה פשוט לפנות אל רופא שיוכל לעזור לכם לאתר את הסיבה שמובילה לנשירה שלכם, ובהתאם לכך אתם תוכלו לבחור בפתרון שהכי מתאים לכם. אל תתייאשו ותזכרו שכיום ישנם לא מעט פתרונות אפקטיביים להתמודדות עם נשירה, ומה שהכי חשוב לעשות זה לבחור ברופא עור שיוכל לסייע לכם.

בוחרים בטיפול מתאים לנשירת שיער

לאחר שהבנתם מה גורם לנשירת שיער במקרה שלכם, תוכלו להתקדם ולחפש טיפול אשר יוכל לאפשר לכם לטפל במצב בצורה היעילה ביותר. כך שאתם לא צריכים להתלבט יותר מידי מבחינתכם, אלא רק לשים לב שאתם שמים דגש על ההחלטות שלכם ולא מהססים ללכת על בטוח בעניין הזה.

אנו בטוחים שלאחר שתתייעצו עם רופא העור, יהיה לכם הרבה יותר ברור מהו הכיוון שאליו אתם הולכים ומה תוכלו לעשות בדיוק על מנת לוודא שאתם תוכלו להיות הרבה יותר מרוצים בכל הנוגע למצב השיער שלכם בסופו של דבר. עליכם להקפיד על מה שאתם בוחרים לעשות בעניין הזה ולבחון היטב את כל האפשרויות.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות נגד הקרחה?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תגובות
פופולאריים
יצירת קשר