השתלת שיער לפני ואחרי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
השתלת שיער מאפשרת לכם להסתיר את הקרחת ממנה אתם סובלים וליהנות ממראה צעיר, אסתטי ואטרקטיבי יותר. כיום, יש שיטות חדשניות ויעילות במיוחד להשתלת שיער, ללא כאבים ותופעות לוואי. עם זאת, הצלחת הטיפול תלויה רבות במיומנות ובמקצועיות של הרופא, לכן חשוב לפנות רק למרפאה מקצועית המתמחה באבחון בעיות הגורמות לנשירת שיער ולהתקרחות ובטיפולים בתופעות אלו.

כדי לבחור רופא מומחה להשתלת שיער חשוב לבקר באתר שלו ולקרוא מידע אודות המרפאה והצוות, כך אפשר להתרשם מהניסיון ומהרקע המקצועי שלו בתחום. כמו כן, חשוב לעיין בתמונות השתלת שיער לפני ואחרי כדי להתרשם מיכולותיו המקצועיות של הרופא ומתוצאות הטיפולים שהוא מציע. 

להפוך את החלום למציאות

רוב הגברים הסובלים משיער דליל ומקרחות המבצבצות לאטן שוקלים בשלב זה או אחר לעבור השתלת שיער. כיום, שיעור ההצלחה של טיפולי השתלת השיער גבוה במיוחד, לכן עוד ועוד גברים פונים למרפאות המומחים בארץ או בחו"ל כדי להתעניין בעלויות הטיפול, ואחת הדרכים היעילות לבחירת המרפאה והרופא המומחה היא על ידי עיון בגלריית התמונות של השתלת שיער לפני ואחרי.

התמונות מאפשרות להשוות בין מראה השיער לפני ההשתלה לבין התוצאות אחרי הטיפול. בנוסף, רופא מומחה המפרסם באתר שלו תמונות רבות של מטופלים לפני השתלת השיער ולאחר הטיפול, מציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים את ניסיונו הרב בתחום ואת כישוריו הייחודיים. בדרך כלל ככל שיש יותר תמונות המוכיחות את מקצועיות הרופא, כך הגברים פחות חוששים לפנות אליו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לא בוחרים מומחה להשתלות שיער רק על סמך תמונות לפני ואחרי באתר, כיוון שישנם עוד פרמטרים חשובים רבים לבחירת הרופא כגון: מיקום המרפאה, ותק בענף, מחיר, אישורים, התמחות מקצועית, שיטות השתלה וכיוצא בזה.

האם התמונות באתר משקפות את התוצאות?

במקרים רבים תמונה שווה אלף מילים, לכן אין זה פלא כי כל המומחים להשתלות שיער מעלים לאתרים שלהם תמונות של טיפולי השתלת שיער לפני ואחרי. ככל שיש יותר תמונות באתר של הרופא, קל יותר להתייחס ולבחון את תוצאות השתלת השיער. התמונות מאפשרות גם לקבל חוות דעת כללית על ההליך ולהבין מהן התוצאות הצפויות.

כמובן, שיש לקחת בחשבון מוגבל את התמונות לפני ואחרי, כיוון שיש לא מעט חאפרים גם בתחום השתלת השיער, לכן התמונות באתר מהוות רק פרמטר אחר מיני רבים לבחירת המרפאה והרופא.

אמנם, רופא מקצועי יפרסם באתר שלו תמונות אותנטיות של מטופלים שעברו אצלו השתלת שיער, אך יש מרפאות המפרסמות צילומים שנרכשו ממאגרי תמונות ברשת או שנלקחו ממרפאות אחרות ללא רשות. לכן, כאשר בוחרים מומחה להשתלת הפרמטרים הקריטיים ביותר הם ניסיון ומקצועיות, וכמובן יש להתייחס גם לסטריליות של המרפאה, לשיטות ההשתלה שהרופא מציע, למיקום הקליניקה וכמובן למחיר.

חשוב לזכור כי תמונות לפני ואחרי הן טריק שיווקי ידוע, ולמעשה זהו מדד נוסף לבחירת המרפאה. כאשר עורכים סקר שוק מקיף כדאי לעיין בגלריית התמונות וחשוב לשים לב לפריטים קטנים המעידים על מקצועיות הרופא ועל מוניטין המרפאה, למשל האם הצילומים לפני ואחרי כוללים סימן מים עם לוגו של המרפאה, האם תנאי התאורה דומים בשתי התמונות, האם הצילום אחרי מטושטש בכוונה והאם המטופל צולם מזווית מחמיאה יותר.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות נגד הקרחה?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תגובות
פופולאריים
יצירת קשר