השתלת שיער – האם זה משתלם?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
גברים ונשים סובלים מתופעת ההתקרחות העלולה לגרום לדימוי עצמי נמוך, לפגיעה בביטחון העצמי, לקשיים בזוגיות ועוד. תופעת ההתקרחות אצל גברים היא בדרך כלל תורשתית, בעוד אצל נשים יש סיבות רבות ומגוונות לתופעה.

כיום, אחת השיטות המומלצות לסובלים מהתקרחות ודילול שיער חריף היא לעבור השתלת שיער. את הטיפולים ניתן לעבור בארץ או בחו"ל, למשל בטורקיה, גרמניה ומדינות נוספות, אך חשוב לבחור היטב את הרופא ויש לוודא כי הוא מתמחה בטיפולי השתלת שיער ומציע טיפול איכותי ומתקדם ללא כאבים.

כל מי שמעוניין לעבור טיפול נגד התקרחות שואל לגבי השתלת שיער – האם זה משתלם? לכן, כדאי לדעת כי השתלת שיער נחשבת כיום לשיטה מומלצת מבחינה אסתטית. אמנם, יש גבול לשטח הקרקפת שניתן לכסות, אך שיטות ההשתלה החדשניות והמתקדמות מבטיחות תוצאות רשימות ומשביעות רצון, כל עוד עוברים את הטיפול בקליניקה מקצועית ועל ידי רופא מומחה בתחום. 

טיפולי השתלת שיער – האם זה משתלם לגברים?

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות שכיחות בקרב גברים ונשים כאחד, עם זאת תופעת ההתקרחות אצל גברים שונה מהתופעה בקרב הנשים. על פי נתוני הסטטיסטיקה כ-80% מהגברים יסבלו מתופעת ההתקרחות בשלב מסוים בחייהם, וניתן לראות לא מעט גברים צעירים בשנות העשרים לחייהם סובלים מנשירת שיער מוגברת ומהתקרחות מוקדמת.

לפני שאנו עונים על השאלה השתלת שיער – האם זה משתלם? חשוב לציין כי תופעת ההתקרחות גורמת לסבל נפשי רב בקרב נשים וגברים כאחד, לפגיעה משמעותית בדימוי ובביטחון העצמי, לבידוד חברתי וכיוצא בזה. כיום, בעידן הרשתות החברתיות אנו מעלים תמונות רבות ומצלמים סלפי ללא סוף, לכן עוד ועוד גברים, וגם לא מעט נשים, בוחרים לעבור השתלת שיער וליהנות מפתרון אסתטי מרשים ומרהיב, כל עוד רופא מומחה עם צוות מקצועי ומנוסה מבצעים את ההשתלה בקליניקה מודרנית ובשיטות חדשניות ואיכותיות.

מדוע השתלת שיער נחשבת לפתרון משתלם יותר

צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, כל אלו ועוד מחפשים את השיטה היעילה והבטוחה ביותר להשבת המראה של שיער בריא ונעים למגע. מאחר ותופעות כמו נשירת שיער והתקרחות גורמות לפגיעה בדימוי העצמי ולתחושת אי נוחות, צצו במשך השנים שיטות שונות ומגוון תכשירים המבטיחים לסבלים מהתקרחות פתרון קסם כזה או אחר.     

אמנם, יש מספר שיטות לטיפול בנשירת שיער מוגברת ובהתקרחות, אך השתלת שיער נחשבת כיום לשיטה היעילה ביותר המאפשרת ליהנות מתוצאות משביעות רצון. כאשר שואלים מומחים לגבי טיפולי השתלת שיער – האם זה משתלם, גם אתם תקבלו המלצה לעבור השתלת שיער בגלל התוצאות המרשימות.

יש שיטות נוספות לטיפול נגד התקרחות, למשל טיפולי מזותרפיה, חבישת פאה, תוספות שיער להסתרת קרחות ואזורים דלילים, תרופות כמו מינוקסידיל ופינסטריד, ויש גם מגוון תכשירים כמו טופיק להסתרת הקרחת. יחד עם זאת, השתלת שיער על ידי רופא מומחה תבטיח לכם את התוצאות המרשימות ביותר.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות נגד הקרחה?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תגובות
פופולאריים
יצירת קשר